Main channels, clicking on these links you arrive ok

sábado, 5 de agosto de 2017

The Beatles, tributo sinfónico

Que deciros jóvenes con los que me llevo muy bien y no me siento carroza pues mi físico de 67 años no me dice nada, porque mi espíritu es joven. Mi época joven fue dura, como todas pero fue romántica y creadora y pongo por ejemplo a los Beatles para mi culmen e hito en la música y sino la prueba un botón fijaros en la letra y música de estos señores y compararla a la música actual no se puede comparar. jl

That I say young people with whom I get along very well and I do not feel carriage because my 67 year old physicist does not tell me anything, because my spirit is young. My young age was hard, like all of them but it was romantic and creative and I put for example the Beatles for my culmen and landmark in music and if the test a button fix you on the lyrics and music of these gentlemen and compare it to the current music no Can be compared. Jl

No hay comentarios:

Publicar un comentario